søndag 21. desember 2008

4. SØNDAG I ADVENT..



Tenn lys !
Nå stråler alle de fire lys for ham
som elsker alt som lever, hver løve og hvert lam.
Tenn lys for himmelkongen som gjeterflokken så.
Nå møtes jord og himmel i barnet lagt på strå.







Tenk at vi allrede er her.......mitt forrige innlegg 3. søndag i advent..ble desverre slettet veden liten feil tast!! Advents tiden har virkelig gått fort..kan ikke akkurat si at alt er klappet å klart enda, men stresser ikke heller. Vil heller være frisk å rask i julen.. Her skal vi feire julaften sammen med min mor, hennes samboer og datter, pappa, syrran å vi 4 da. Det blir nok veldig koselig:)

Ellers er huset rydda å julepynten er kommet frem....ikke mye av d...du finner ingen rød nisse her!! Men med mye annen fint pynt så blir det nok jul her også... I morgen skal vi kjøpe juletre...litt usikker på hvilket tre jeg skal ha i år...har hatt edelgran de siste årene, men har lyst på en ikke så veldig stor gran i år. Kunne tenkt meg å ha det i en stor sinkbøtte, men der kom min bedre halvdel inn å sa nå nei du!! he he....ikke ofte han legger seg i mine planer....men vi får se i morgen..mulig han går med på det også:)

Igår kjøpte jeg et stettfat m 3 egt..i sølv....KREMMERHUSET så klart...som jeg idag har dekorert med mandariner, karameller, sjokolade, pepperkjeks(laget av leah), kromkaker (laget av Patrick) å kanelstenger...det ble veldig pent og veldig fristende. Særlig for en toåring....hun tror hu kan spise søtsaker hele tiden. Kjøpte også ny juletrepynt...i fjor gikk d i brunt og gull...i år i sølv..så da måtte jeg på handel..tenkte jo ikke på det før nylig..så det ble jo ikke bare bare.. men fant faktisk noe av det jeg ville ha....spes. fugler i sølv:) å de er SÅ nydelige..gleder meg til å pynte treet...håper på å få d i hus i morgen:) Lover dere et bilde av d:)


Nei nå skal jeg finne sengen min...skal jobbe litt i morgen tidlig.. to små babyer kommer på beh...så nusselige:)Så flott å kunne hjelpe de...

Leah skal forresten ha sin siste dag i barnehagen...det blir nok litt trist, men går nok over etterhvert...værst for mor!! ikke bare bare å ha barn har jeg funnet ut...bekymringene står i kø.. er vel mange som er enige med meg i d:) men kunne ikke vært foruten min lille solstråle...selv om hun er kommet i "trassalderen"..he he.."æ klare sjøl" er noe som blir gjentatt en hel rekke ganger i løpet av dagen..

Tenker litt på hva jeg kommer til å få til jul....har flere ønsker, men forventer ikke å få mange av de.... Mest av alt håper jeg vi får
en koselig julefeiring sammen å at alle er glade å lykkelig!!

Forresten..tenkt at jeg allerede har over 1000 besøkende..så kuult!! Håper jeg byr på noe intr...

God natt alle sammen...kos dere i JULEN 2008!!

klem, christel



























Ingen kommentarer: