søndag 7. desember 2008

2. SØNDAG I ADVENT...


Tenn lys....
to lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem
.


Da har vi faktisk kommet til 2. søndag i advent...eller den er jo nesten over nå da:)
tiden flyyyyrrr..... Jeg har vært hjemme alene i helgen..resten av gjengen har vært på hytta, mens jeg selv har vært på julebord. NESTE STOPP damene var ute i trondheim. Koselig d:)
Dagen idag har vært veldig rolig, var hos mamma på lunch, deretter gikk vi en lang
tur ute i fin været.
Har forresten vært på kirkegården å tent lys for min venn Linn Janne idag...tenker på deg!!!!
Urettferdig at du ikke får være med oss...
Stakk også innom Plantasjen..fikk tak i noe småtteri...så ble det litt fiksing hjemme idag også.
Under ser dere noen av resultatene av dagens utførelser:)
Fixsa litt på peisen og fikk satt opp de flotte XMAS bokstavene jeg kjøpte
hos OLIVIAS HUS.






HÅPER DERE ALLE HAR HATT EN FIN DAG....

























1 kommentar:

Aina sa...

hahaha....dette er også min første award. Tror jeg har gjort det riktig!!! Du kopierer bilde og tekst og nominerer 8 nye.....

Meld deg inn i NIB. Da er det flere som oppdager deg.... Du finner link på siden min...

Da har du noe å sysle med...hihi..