onsdag 26. november 2008

DET SNØR DET SNØR.....


tiddelibom..... Her er det virkelig julestemning for tiden..skikkelige store snøkrystaller som daler ned.. Jeg og Leah har fri idag... Leah vil at vi skal tenne lys, spise sjokolade og grøt:)

Har bestemt meg for å ikke gjøre husarbeid idag...tenker jo ikke på annet ann alt man skulle ha gjort...men heldigvis har jeg fått unna en hel del. Så idag skal vi se om vi kommer oss en tur på cafè og på besøk hos mine besteforeldre:) de setter nok veldig stor pris på om vi stikker innom en tur..

Har forresten fått pakke fra Rose lille....så fiiint!! Har lyst til å sende inn enda en bestilling, men har idag bestemt meg for at nå er det virkelig min egen tur til å kjøpe meg noe nytt....barna kommer som regel først...men idag skal d bli julekjole å nye sko:)...håper jeg.... kjolen henger ihvertfall å venter på meg på NESTE STOPP...
Håper dere alle får en fin vinterdag!!

Ingen kommentarer: